Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Welke manga staan bij jou in de planning?

Ishe
26 september 2005, 16:17
Ik vroeg me eigenlijk af wat iedereen nog van plan is te kopen. Misschien kun je ook hier en daar adviezen uitdelen, of zoiets dergelijks.

Ikzelf ga waarschijnlijk nog aan Tsubasa Chronicle beginnen, ik vind de anime al leuk, dus de manga kan er ook nog wel bij in. Maar X/1999 moet ik ook nog altijd voltooien, hoewel ik daar op het moment wat minder behoefte aan heb. En ik twijfel of ik het me kan permiteren om ook aan Legal Drug te beginnen.

CLAMP fanboy through and through. ;o

Ash Ketchum
26 september 2005, 16:27
Series die ik absoluut nog wil oppikken, mits ze te vinden zijn in een voor mij te begrijpen taal:

- Magic Kaito [Volgend jaar, Duitsland, check!]
- Yaiba [Gelicenseerd in Duitsland, check]
- Aoyama Gosho Tenpanshuu [Aoyama Gosho....must have]
- Four-ban Third [Aoyama Gosho...must have]
- City Hunter [In Duitsland niet afgemaakt. In Amerika niet afgemaakt. Ergens moeten ze toch een complete versie hebben?]
- Angel Heart [Soort vervolg op City Hunter? Must-buy]
- Neko Majin Kanzenban [Heel veel van de Neko Majin serie al uitgebracht in Duitsland, kans is groot dat-ie in Duitsland komt]
- 20th Century Boys [Urusawa, volgende maand in Nederland, check]
- Kindaichi Shounen no Jikenbo CASE / Tanpenshuu [Kindaichi vervolg]
- Eyeshield 21/Slam Dunk/Captain Tsubasa [ik wil iig één sportmanga hebben ~_~]
- Pokémon Adventures [Die is nog best leuk. Maar ik wil de Singaporeze versies...]

GunslingerGirl
26 september 2005, 16:36
Confidential Confessions 4, 5, 6 (schokkende verhalen, uit het leven gegrepen..)
Alichino 3
XXX Holic 6
The Wallflower 5
Fullmetal Alchemist 3
Tsubasa 6
Bleach 7, 8, 9
Kamunagara 3
Les Bijoux 3, 4, 5.

Damn, best veel als ik het zo nalees =O

Brooddoos
26 september 2005, 16:42
fruitsbasket 1 en mssn 2
one piece 6
tsubasa 2
kimishika iranai 1-2
hikaru no go 6
chobits 4
Ik hoop dat ik dat kan kopen op facts!

Ash Ketchum
26 september 2005, 16:45
Trouwens, dat zijn de series die ik nog wil kopen die ik net noemde.

Als ik alle series moest noemen waarvan ik nog delen moet kopen, kan je zo'n 20 titels erbij tellen :P

Elvirna
26 september 2005, 17:50
Ik wil nog steeds beginnen aan Tsubasa Reservoir Chronicle,X/1999 en xxxHolic.

Maar zal toch eerst Fruits Basket af moeten maken ;)

Brooddoos
26 september 2005, 20:58
FB is een vrij lange serie hoor. Ze zitten in Japan al aan volume 19 ofzo.

Elvirna
26 september 2005, 21:14
Weet ik. Maar ik vind het nu eenmaal prettiger om eerst iets af te maken voordat ik aan iets nieuws begin.

Mew Bubbelgum
30 september 2005, 19:32
D.N. Angel ik moet nog wel ff sparen die schijnt erg goed te zijn :)

Elvirna
30 september 2005, 20:28
De manga wel ja,de anime vond ik tegenvallen...

Fear
30 september 2005, 20:32
Beck en nog wat andere nieuwe series

Ragnarok 11 (huilt omdat er al in geen jaar een nieuwe release is geweest) schande!!
King of Hell 11

Ishe
02 oktober 2005, 14:23
Ik probeer mijn plannen om de Tsubasa Chronicle manga te kopen nu toch echt te verwezenlijken... Maar dat vergt wel het overhalen van m'n moeder en het bij elkaar schrapen van de laatste restjes kleingeld.

Gawd, I need a job...

*gaat al z'n kleine muntjes nog maar eens op een stapel gooien* Vijf eurocent... Tien eurocent... Euro...

Brooddoos
02 oktober 2005, 14:32
Ik probeer mijn plannen om de Tsubasa Chronicle manga te kopen nu toch echt te verwezenlijken... Maar dat vergt wel het overhalen van m'n moeder en het bij elkaar schrapen van de laatste restjes kleingeld.

Gawd, I need a job...

*gaat al z'n kleine muntjes nog maar eens op een stapel gooien* Vijf eurocent... Tien eurocent... Euro...
Hehe ik heb ook altijd klein geld. Zit ik daar altijd in de stripwinkel samen met de kassierster geld te tellen =p
Pfff ik ben op mangadieet maar binnekort kan ik weer kopen =p (facts)

nalu
03 oktober 2005, 18:23
Beck... For sure... Alleen wrom hebbik het nog nerges in winkel gzien *zucht*
Zal wel weer mijn fout zijn,,, :$

Akane
05 oktober 2005, 16:13
Ikkeh ga dus vanavond weer wat manga bestellen... MAAR IK TWIJFEL D:

Kan iemand me zeggen wat beter is:

Alichino of Confidential Confessions?

Iig, waar is de art het beste en waar het verhaal? :}}

GunslingerGirl
05 oktober 2005, 16:22
Alichino heeft prachtige art, maar een luchtig verhaal. Confidential Confessions is een manga die me heeft vastpakt en tot nu toe nog niet losgelaten heeft. Het is zo realistisch allemaal, en zo prachtig geschreven. Sommige verhalen lijken gewoon uit mijn leven gegrepen..

Iedereen zou het moeten lezen.

Akane
05 oktober 2005, 16:33
Thank you for the fast reply *bows*

Maar ik denk toch dat ik nu alle 3 de delen van Alichino koop, en dan voor kerst ofzo Confidential Confessions vraag :}

GunslingerGirl
05 oktober 2005, 16:37
Dat is misschien een beter idee ja.. :) Confidential Confessions is niet echt een 'serie' om het zo te noemen. Het zijn gewoon pockets die steeds over een bepaald onderwerp gaan, niet dat er een verhaal is wat doorloopt.

Izumi Hyrayama
07 oktober 2005, 10:23
ik wil ceres nog af en fushigi yûgi ook....en dan wil ik nog beginnen met alice 19th
en ik wil tsubasa chronicle en xxx holic ook nog af lezen ^_^...die zijn echt leuk =)

wat verder nog leuke manga zijn ...uhm,....comic party (maar 4 delen) en .hack//dusk (3delen)....omdat ze kort zijn en wel leuk verhaal =)...van comic party krijg ik altijd teken ideën (kan ook aan mij liggen hoor ^_~)..ik denk omdat de manga daar over gaat ^^

Misha
09 november 2005, 17:27
liefst in het Engels:

D.N.Angel
Chobits
Wish
Pita-Ten vol. 4-8
Psychic Academy vol.4,7,8,9,10,11

Fear
09 november 2005, 18:23
King of Hell 11 (asap) 12 (feb 2006)
Battle Club 1 (maart 2006)
Genshiken 1 2 3 (asap) 4 (jan 2006)

(nogsteeds bezig met verder plannen)

Faunaat
09 november 2005, 18:34
-The Nightmare Before Christmas

Hebbe hebbe hebbe!

GunslingerGirl
10 november 2005, 13:57
Die wil ik ook heel graag. Toen ik hem een paar maanden voor het eerst zag, baalde ik als een stekker omdat ik niet genoeg geld bij me had. Jij hebt echt geluk dat je een OV hebt, als ik die had, zou ik ook het hele land af reizen om iets exclusiefs te kopen, maar helaas :(

XXX Holic 6 is de eerstvolgende manga die ik wil kopen.

Faunaat
10 november 2005, 16:42
*Plakt berichtje met plakband stevig vast*

@B_F, ik ga wssn binnenkort ook naar Amsterdam (of Den Haag) om er een te halen. ^^

Alleen even van te voren bellen, zodat ik niet voor niets kom. :p

(Ik had hem per ongeluk door een vage reden in een ander topic geplaatst)

GunslingerGirl
10 november 2005, 22:36
Goed idee om te bellen! Ons filiaal in Amsterdam heeft hem momenteel niet :( Als die in Den Haag het niet heeft, kan je altijd Bol.com gebruiken :cool:

Elvirna
11 november 2005, 11:07
Moet...Furuba...volume...9...hebben... ><

*houdt spaarpot op z'n kop* =_= Hmm..

*kijkt in portemonnee* ;___;

"Pap,mag ik wat geld lenen??" =3
"Nee." <_<
"Damn.." ><

Omakase Shimasu
11 november 2005, 23:29
^ XDDD Uber-cute smiley-show!

~Cafe Kichijoji~

Ik heb de scanlations tot en met volume drie, maar ik mis dus nog dat ene laatste deeltje. Nogal frustrerend, ja... Natuurlijk wil ik gewoon de hele serie kopen, want het is zo lekker kort vol grappen en grollen. Heel mooi getekend ook. En de personages zijn gewoonweg te gek. Vooral in chibi-mode. X3

Alleen jammer dat het vertalen zo lang duurt. T-T De releases laten wel op zich wachten.

Naruto_Fan
12 november 2005, 09:42
Dragonball Chapter 57 en Alice 19th Volume 3..

Uchiha Sasuke
02 december 2005, 21:36
Alle hagane manga's. Gaat lukken ik mag waarschijnlijk naar Japan.

Elvirna
02 december 2005, 22:59
Alle hagane manga's. Gaat lukken ik mag waarschijnlijk naar Japan.

Omg omg omg! x3 *hypere fangirl-mode*

Neem voor mij ook mee :D

Ishe
06 december 2005, 16:23
Hmmm, binnenkort koop ik wss weer een deel van Tsubasa, maar weet iemand toevallig hoeveel delen Legal Drug (van CLAMP) gaat krijgen? Het is dat ze nog niet allemaal in stock zijn op Archonia, maar ik zou het wel graag willen weten. ^^"

Ash Ketchum
06 december 2005, 16:53
3 tankôbon lang. Volgens mij is-ie ook nooit 'echt' afgemaakt door CLAMP. Dacht ik.

Ishe
06 december 2005, 17:00
Ah, bedankt. ^^" Maar ik ga ze denk ik sowieso kopen. ^^"

Op Archonia zie ik nu wel erg veel 'verkoop tot einde voorraad staan' o.a. ook bij de eerste 3 delen van Tsubasa, die heb ik gelukkig al, maar bij X/1999 staat er bij deel 14 hetzelde. X_x Natuurlijk kun je ze altijd wel ergens vinden als je ze écht wil hebben, maar echt handig is het niet. O_o" En om deel 14 van X/1999 alvast te kopen terwijl ik pas 1 t/m 5 heb. X.x

Ben nu wel wat plannen aan het maken voor deel 1 van Legal Drug, deel 7 van Tsubasa en deel 6 en 7 van X/1999. (Mijn CLAMP-fandom ten top. xD)

Ichimaru Gin
06 december 2005, 17:23
Ik zat te denken om Serial Experiments LAIN te kopen... maarja... ik weet niet of ik die kan kopen met de Boekenbon die ik heb -___-

Elvirna
08 december 2005, 13:46
Gisteren Fruits Basket 9 t/m 11 besteld. ^^

DAMN, 17 dollar aan verzendkosten :mad:

En dan zegt die kut Amazon ook nog eens dat het waarschijnlijk na de Kerst aankomt >.<

Ichimaru Gin
09 december 2005, 20:01
Serial Experiments Lain heb ik nergens gezien... naja

Op mijn Planning staat Getbackers 2 :D

GunslingerGirl
09 december 2005, 23:06
Ben nu wel wat plannen aan het maken voor deel 1 van Legal Drug, deel 7 van Tsubasa en deel 6 en 7 van X/1999. (Mijn CLAMP-fandom ten top. xD) Legal Drug is erg leuk! Helaas gaat hij maar tot drie, toch zijn er geruchten over een vierde volume..
Hier thuis hebben mijn zusje en ik XXX Holic (1t/m6), Tsubasa (1t/m6), Suki (3/3), Chobits (8/8) & Legal Drug (3/3) van CLAMP :)

Ishe
10 december 2005, 13:10
Legal Drug is erg leuk! Helaas gaat hij maar tot drie, toch zijn er geruchten over een vierde volume..
Hier thuis hebben mijn zusje en ik XXX Holic (1t/m6), Tsubasa (1t/m6), Suki (3/3), Chobits (8/8) & Legal Drug (3/3) van CLAMP :)

Chobits koop ik (nog) niet, aangezien ik die al gelezen heb. (Geleend van mijn (stief)zus)

Ik heb zelf Tokyo Babylon 1t/m7, X/1999 1t/m5, Tsubasa 1t/m6 en nog twee artbooks (Tokyo Babylon Photographs en North-Side) van CLAMP. ^^" (En nog 4 sleutelhangers en een Yuzuki-figuurtje <3 Yuzuki is lief.)

Maar dat ga ik dus nog uitbreiden.

HikoSeijuro
13 december 2005, 18:00
Mobile Suit Gundam Seed Vol 2&3 heb ik besteld :D

Ishe
28 december 2005, 14:38
In mijn planning staan:
-Tsubasa Chroncile Volume 7
-Een set Tsubasa sleutelhangers
-Legal Drug Volume 1, 2 en 3
-Misschien nog X/1999 volume 6 en 7...

Het mag nóg niet... Ben benieuwd of ma's mening over een week is veranderd. XD

Yuki
28 december 2005, 15:10
ik wil wel wat Fruits Basket lezen,
ik wil Gravitation manga's nou wel eindelijk ns kopen *kijkt veel betekenend naar The American Center* (ja, ze zijn dus altijd uitverkocht)
en ik wil Alice 19th 1 en 4 kopen... (weet iemand wanneer 5 uitkomt? of is dat nog niet bekent?)

GunslingerGirl
28 december 2005, 23:17
Je kan ze altijd reserveren/bestellen. Gewoon even bellen naar de winkel, en je wordt op de hoogte gehouden.

Ik heb Othello vol. 6, Fullmetal Alchemist vol. 4 en The Wallflower vol. 6 besteld.

Esp
29 december 2005, 09:02
Aaaah! Othello ish teh best =3 Ik moet mijn ma overhalen me Tsubasa 2 te laten kopen... Ze vind het zonde van het geld. -boekenbonnetje voor kerst heeft gekregen-

Fear
29 december 2005, 10:44
Hmm ik wil nog XXX-holic 2 3 4 5 kopen 1 en 6 heb ik al..

EN genshiken 3+

Maar ik moet me geld een beetje gaan tellen want want dat is al snel 60 euro + verzend kosten...

Elvirna
31 december 2005, 17:52
Nu ik eindelijk weer wat geld heb, staan FullMetal Alchemist 4 en XXX Holic 1+2 bij mij in de planning :')

Btw...weet iemand wanneer in godsnaam de Holic film uitkomt? ><''

Ishe
12 januari 2006, 14:28
*grumble* Na veel gepuzzel heb ik dit lijstje samen gesteld:

- Tsubasa Chronicle Volume 7 en 8 (die laatste moet nog uitkomen, maar eer dat archonia alles in stock heeft en het verstuurt is hij er wel. XD)
- Legal Drug Volume 1, 2 en 3
- Bleach Volume 1 en 2

Maar nu zit ik nog met één vraagstuk. Ik wil er eigenlijk nog iets bij doen, en heb ook wat dingen in gedachten. Ik dacht aan een set van Tsubasa sleutelhangers, CLAMP no Kiseki Volume 4 (daar zit een Seihsirou-schaakstukje bij, waar het me éigenlijk om te doen is) of een volume van X/1999 plus het derde Bleach volume.

Over die CLAMP no Kiseki ben ik sterk aan het twijfelen, aangezien ik niet weet of ik nu wel bijna twintig euro aan zoiets uit wil geven terwijl het me maar om één dingetje te doen is. >.> Aan twee extra manga heb ik het meeste, maar die sleutelhangers zijn wel érg leuk om te hebben. Iemand sugesties over wat ik zal doen? XD

ukoziak
13 januari 2006, 17:54
Manga's die ik nog heel graag wil hebben:
- Guyver
- Slam Dunk
- Bleach

Naja, dat was 't. Bleach kan ik wel makkelijk aan komen. Guyver en Slam Dunk jammer genoeg niet. (Ik had trouwens op ANN gelezen dat er wat over Slam Dunk stond in de Shojo Beat een paar maanden terug; dat het binnenkort zou komen... Niks meer over gehoord?)

Ash Ketchum
13 januari 2006, 20:48
Je kan kijken of je die paar delen die Raijin heeft uitgegeven kan kopen :P 't Waren nog best goede uitgaves, tenminste, ik heb de City Hunter delen van hen en ze waren allemaal tiptop, echt jammer dat ze zo snel do... op hiatus zijn gegaan. Voor meerdere jaren.

Mjah, het gerucht gaat inderdaad al een tijdje dat Viz Slam Dunk zou hebben of van plan was aan te schaffen...

Deze manga ga ik direct aanschaffen als ze [ooit...ooit nog!] worden uitgegeven in een taal die ik kan lezen:

Yaiba. Detective Academy Q. Spiral ~Suiri no Kizuna. Kindaichi Shounen no Jikenbo CASE. Kindaichi Shounen no Jikenbo Tenpanshuu. Aoyama Goushou Kessaku Tenpanshuu. Yonban Third.

Neiteio
17 januari 2006, 20:37
Ik ben van plan om dit weekend Shutterbox 1 t/m 3 te gaan halen. ^_^
Ik hoop dat ze hem iig hebben. >.<

Brooddoos
17 januari 2006, 20:46
tsubasa chronicle 5 en one piece 8

ZanNavi
17 januari 2006, 21:09
One Piece Love hina chobbits gto goldenboy samurai deeper kyo full metal panic naruto bleach noem allemaal maar op..

Alucard
17 januari 2006, 21:31
in ieder geval Negima 8

en daarna zie ik het wel XD

Esp
18 januari 2006, 11:25
Ik twijfel tussen Tsubasa Reservoir Chronicle 4 of Chobits 4... En ik kan Tokyo Babylon 1 niet vinden. Sjips.

Elvirna
18 januari 2006, 17:59
Ik twijfel tussen Tsubasa Reservoir Chronicle 4 of Chobits 4... En ik kan Tokyo Babylon 1 niet vinden. Sjips.

Psst, Espy-chan... Hierzo. (http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=25699)

Heb net eindelijk FullMetal Alchemist 4 weten te bestellen. :cool:
Daarbij ook Legal Drug 1, en EINDELIJK Tsubasa Reservoir Chronicle 1 + XXX Holic 1. :')

Ishe
18 januari 2006, 20:57
Ah, Gohou Drug! Die móet ik ook gewoon nog hebben. xD Ik koop ze wel meteen alledrie. ^^" Hopelijk mag ik deze week nog wat bestellen. ^_^

Tom_GM
18 januari 2006, 21:45
Love Hina XD

Esp
19 januari 2006, 17:42
Psst, Espy-chan... Hierzo. (http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=25699)

Heb net eindelijk FullMetal Alchemist 4 weten te bestellen. :cool:
Daarbij ook Legal Drug 1, en EINDELIJK Tsubasa Reservoir Chronicle 1 + XXX Holic 1. :')

Ja, tot zover was ik nog gekomen, maar mijn moeder heeft het niet zo op internet bestellingen... Toch bedankt. Ik denk dat ik maar ga proberen Bleach maar wat verder te verzamelen. -zucht- Me needs money.

Tom_GM
19 januari 2006, 19:40
Ja, tot zover was ik nog gekomen, maar mijn moeder heeft het niet zo op internet bestellingen... Toch bedankt. Ik denk dat ik maar ga proberen Bleach maar wat verder te verzamelen. -zucht- Me needs money.
Go you, go you! ^o^
Bleach.. mm.. yeah.. _0_

GunslingerGirl
19 januari 2006, 21:14
Love Hina XD
Als ik jou was zou ik mijn geld beter uitgeven aan een manga met een (echt) goed verhaal..

Tom_GM
19 januari 2006, 21:41
Ik kijk nu de Anime..
Ik vindt het wel leuk xP (Voor alle pervs: Nee, niet op zo'n manier ¬¬)

Elvirna
19 januari 2006, 21:44
Als ik jou was zou ik mijn geld beter uitgeven aan een manga met een (echt) goed verhaal..

Ik vind Love Hina op zich wel een goed verhaal hebben, het is alleen wat vreemd uitgewerkt. ^^''

Nataku
19 januari 2006, 21:46
Love hina is voornamelijk comedy zo een goed verhaal is niet echt noodzakelijk

Elvirna
19 januari 2006, 21:48
Love hina is voornamelijk comedy zo een goed verhaal is niet echt noodzakelijk

Mja, maar de basis van het verhaal, die belofte over Tokyo University, dat vond ik toch wel iets moois hebben.

Nataku
19 januari 2006, 22:02
Dat was een mooie premise idd, maar het is niet genoeg om een 14-delige manga over te schrijven.

Neiteio
21 januari 2006, 15:50
Ik ben van plan om dit weekend Shutterbox 1 t/m 3 te gaan halen. ^_^
Ik hoop dat ze hem iig hebben. >.<
Niet dus... >.<

ukoziak
22 januari 2006, 16:52
Je kan kijken of je die paar delen die Raijin heeft uitgegeven kan kopen :P 't Waren nog best goede uitgaves, tenminste, ik heb de City Hunter delen van hen en ze waren allemaal tiptop, echt jammer dat ze zo snel do... op hiatus zijn gegaan. Voor meerdere jaren.
Inderdaad erg jammer dat Raijin Comics gestopt is. Ben misschien van plan om de Chuang YI (Singapore) versies aan te schaffen via What!Comics. Iemand misschien ervaring met het kopen van What!Comics? (vast niet ;)). Nou ja, ik ga het één van deze dagen eens proberen denk ik...

Ash Ketchum
22 januari 2006, 16:56
Ik heb er nooit van besteld, hoewel ik er wel van heb gehoord? Heb geen creditcard, en ik neem aan dat ze _geen_ Europese bankrekening hebben? ^_~ Er zijn nog wat Chuang Yi titels die ik wil hebben (met name Pokémon Adventures tot Gold/Silver en Slam Dunk)

Die Slam Dunk uitgave is overigens wel OK, 'k had een deel gekocht in Singapore toen ik er op vakantie was twee jaar geleden, maar geschonken aan m'n neefje. Had 't wel even doorgenomen. Was goedkoop voor een prima qualiteit.

Vreemd genoeg heb ik toen alleen maar Japanse manga gekocht in Singapore...

Waarom hebben wij geen Kinokuniya in Nederland ;_;

ZanNavi
22 januari 2006, 20:55
hm, als ik via internet koop, koop ik van Archonia.com, super goede site en je krijgt t fucking snel en ze hebben veel..

Ash Ketchum
26 januari 2006, 14:53
Weer tijd voor wat manga, hoop dat ze niet zolang erover doen om aan te komen ^_~

Detectiv Conan 41 t/m 42 [Muahhahahaha, Double Murder under the Full Moon]
Saint Seiya Episode G 6
Hikaru no Go 1 t/m 2
I''s 2 t/m 3
One Piece 9 t/m 11
Monster 17
Yakitate!! Japan 5

May
27 januari 2006, 16:52
Net besteld: Azumanga Daioh vol. 3, Gravitation vol. 10, 11 en 12. Yeah. \m/

Volgende dingen in de planning:
Azumanga Daioh vol 4, Fruits Basket vol 1, 2 (,etc.)

ukoziak
27 januari 2006, 23:15
Misschien van plan om de gehele Dragonball Kanzenban reeks aan te schaffen! :D
Heb Dragonball altijd al compleet willen hebben. Over een paar weekjes ga ik 'm bestellen op amazon.jp als cadeautje voor m'n verjaardag, mits m'n broer het toelaat (zijn creditcard :().

Telperion
20 februari 2006, 14:44
De manga's van X die ik nog niet heb en Tokyo Babylon in ieder geval. Ik denk dat ik FMA ook wel wil gaan sparen.

May
20 februari 2006, 15:27
Net besteld: Azumanga Daioh vol. 3, Gravitation vol. 10, 11 en 12. Yeah. \m/

Volgende dingen in de planning:
Azumanga Daioh vol 4, Fruits Basket vol 1, 2 (,etc.)
Add Legal Drug [1, ..] en Yami no Matsuei [1,..] to that.. ^^

Zodra ik weer geld heb. =P

DevilishEyes
21 februari 2006, 06:31
Zodra ik weer gekld heb...LOL... heb ik ook last van.
Ik heb Chobits 2 besteld (heb vol 1 en 3 al liggen :D), dus ga ik die maar eens compleet maken...:p

yakumo
15 maart 2006, 16:41
Bleach 1 tot 14
PhD Phantasy Degree 3 tot 5

Ishe
15 maart 2006, 17:17
Bij mij in de planning staan X/1999 volume 8 t/m 18. xD Die koop ik niet allemaal in één keer though. Verder twijfel ik nog een beetje, misschien begin ik aan Bleach, of missshien neem ik dan toch liever FMA. Nouja, ik denk er nog wel even over na.

Brooddoos
15 maart 2006, 20:19
inu-yasha 18
hikaru no go 7
FMA wil ik ook graag beginnen maar ik volg al 5 series ofzo intensief =p (ik heb nog andere series die ik alleen koop als ze ergens heel goedkoop zijn ofzo).

yakumo
15 maart 2006, 20:54
ik ga beginnen met Death note en Bleach
en mischien X/1999

Miyu
16 maart 2006, 14:30
Ik zat er aan te denken Cyber Idol Mink en Ultra Maniac online te bestellen via Archonia. Dus waarschijnlijk komen die wel.

Ishe
16 maart 2006, 15:38
Ik heb xxxHolic ook maar even in de planning gezet, ik word bijna gedwongen. xD Nouja, het is van CLAMP, dus slecht zal het niet zijn.

Tom_GM
16 maart 2006, 17:56
ik ga beginnen met Death note en Bleach
en mischien X/1999
Bleach - Jazeker
Death Note - Jazeker
X/1999 - Kan je beter bij Eiri zijn x3 Ik heb alleen deel 1

Esp
16 maart 2006, 18:02
Ik heb xxxHolic ook maar even in de planning gezet, ik word bijna gedwongen. xD Nouja, het is van CLAMP, dus slecht zal het niet zijn.

Zoals ik al eerder zei, XXXHolic is echt goed <3

Ik wil binnenkort Tsubasa 7 en 8 kopen, eventueel Tokyo Babylon 2 of XXXHolic 2.

Ishe
16 maart 2006, 18:15
X/1999 - Kan je beter bij Eiri zijn x3 Ik heb alleen deel 1

Nouja, ik zal dan maar even m'n zegje doen. xD Het ligt eraan wat je leuk vind, in X/1999 zit veel angsty-gedoe. En zoals het CLAMP betaamt zit het tjokvol bishies. xD De art is wel ontzettend mooi en gedetaileerd. Ook moet je het maar niet lezen als je heel erg vies bent van shounen-ai. Het zit er eigenlijk niet letterlijk in, maar toch... (Als je Seishirou en Subaru niet meerekent.) Over het verhaal kan ik niet veel zeggen, het boeit me wel. Maar ik heb nog maar zeven delen en het worden er 21 à 22, dus ik weet het nog niet helemaal. ^^"

yakumo
16 maart 2006, 19:26
zolang het geen Yaoi is is het goed

het licht eraan hoeveel geld ik kan gaan besteden
als het niet veel is hou ik het bij PhD Phantasy Degree en Bleach
en iets meer pak ik Death note erbij
maar als ik veel over hou doe ik daar X/1999 en XXXHolic bij
want ik ben best wel een Clamp fan

maar ik wil ook noch CCS compleet krijgen

Omnimon~X
16 maart 2006, 20:38
Shaman king
Yu-Gi-Oh! First Serie/Duel Monster (als ze er mee door gaan.)

Ishe
02 april 2006, 13:47
- X/1999 volume 8, 9 en 10
- XXXHolic volume 2 en 3
- TRC Gashapon Figure

Die dingen staan in het winkelmandje van archonia... Of ik het mag kopen is een tweede... ;_; Though het maar voor vijftig euro inclusief verzendkosten is... *ontwijkt een voorwerp dat Bya-tan naar zijn hoofd slingerde*

Ik wil ook nog Loveless volume 1 hebben, maar die koop ik denk ik als ik in Nijmegen kom. ^^"

yakumo
02 april 2006, 17:30
dit ligt er in mn archonia mandje (ik heb noch maar 90 euro dus mischien later meer)

D.N.Angel vol.1
Pita-Ten vol.3
Chobits vol.1
Tokyo Babylon vol.2
.Hack Legend of the Twiglight vol.1
Love Hina vol.1, 2, 3 en 11

en daarna zien we weer wel wat ik wil
dat zal waarscheinlijk Bleach en Death Note worden

ik hoop dat ik voor mn verjaardag ook wat krijg
daarom hou ik een manga op mn wish list zo dat ze weten wat ik wil
en dat is de manga X/1999

EDIT

ik keek net bij mn bestelling en er zaten 2 niet in stock bij dus even de lijst veranderd

dit zit er nu in mn mandje

* 1 x Bleach vol 01 GN
* 1 x Bleach vol 02 GN
* 1 x Bleach vol 03 GN
* 1 x Bleach vol 04 GN
* 1 x Bleach vol 05 GN
* 1 x Bleach vol 06 GN
* 1 x Candidate for goddess 05 GN
* 1 x Chobits vol 01 GN
* 1 x Death note vol 01 GN
* 1 x Death note vol 02 GN
* 1 x Dot Hack sign vol 01 GN
* 1 x Pita ten vol 03 GN
* 1 x Tokyo Babylon vol 02 GN

ik bestel het op de 17e van deze maand waarscheinlijk
maar dan kan er noch wel wat bij zijn gekomen in mn mandje

Ash Ketchum
02 april 2006, 17:41
Als je voor de Tokyopop versie gaat van .hack//Twilight, kan je wellicht beter de box met alledrie de delen kopen dan het losse deel?

Openstaande bestellingen bevatten aan manga:

YuYu Hakusho 2 t/m 4
Eyeshield 4 t/m 6
Kaito Kid / Magic Kaito 1
Dragon Ball 11 t/m 15
Dr. Slump 1 t/m 2

yakumo
02 april 2006, 17:53
@Ash Ketchum: ja idd van Tokyopop maar vol.2 en vol.3 heb ik al
die heb ik in Maastricht op het boekenfestijn gekocht

Juny
06 april 2006, 13:07
-xxxHOLiC vol. 7 (komt binnekort uit:D )
-Pita Ten vol. 2 t/m 8
-Cardcaptor Sakura vol. 8, 10 en 12
-Othello vol. 1 t/m 7
-Watashi No Suki na Hito
-Mink vol. 3 t/m5
-Chobits 1 t/m 8
-Full Moon Wo Sagashite vol. 1 en 2

En meer :D nee hoor, ben absoluut niet hebberig.

Manga-MeisJe
06 april 2006, 15:02
Deze ;;

Kamikaze Kaitou Jeanne 3 ..
Princess ai 2 [ mOet ik nOg kopen al ligt hij al in de winkel -.- ]
Ultra Cute 2
alice 19 th 3 [ Ja ik wéét het ,, hiJ ligt al in de Winkel .. ]

xD

Killua
28 april 2006, 14:18
*Schopt*

Ik ben van plan om Tokyo Babylon vol. 1 te gaan kopen, en als hij me bevalt koop ik de rest van de volumes ook.

yakumo
28 april 2006, 14:24
-Love Hina 1, 2, 3, 11
-Chobits 4, 5, 7
-Death Note 1, 2, 3, 4, 5
-Chibi Vampire 1
-D.N. Angel 1

dit komt eerst dan kijk ik noch wel verder

[ZoNyMouS]
28 april 2006, 15:35
Ik zit te wachten op de uitgaven van Lagoon Engine Einsatz deel 2 duurt beetje laaaaaaaang en het is zo'n goeie serie, vind zowie zo Yukiru Sugasaki goeie series maakt, wacht namelijk ook op candidate goddess deel 6 duurt ook laaaaang volgens mij geeft hij DNAngel vette voorang op die tekentafel van hem :P

yakumo
28 april 2006, 16:12
']Ik zit te wachten op de uitgaven van Lagoon Engine Einsatz deel 2 duurt beetje laaaaaaaang en het is zo'n goeie serie, vind zowie zo Yukiru Sugasaki goeie series maakt, wacht namelijk ook op candidate goddess deel 6 duurt ook laaaaang volgens mij geeft hij DNAngel vette voorang op die tekentafel van hem :P

als je in Candidate for goddes achterin kijkt (bij het begin dus)
staat daar 1/5, 2/5, 3/5, 4/5, 5/5
dat betekend er zijn maar 5 delen en er komen er geen meer

mischien komt er wel een vervolg serie dat weet ik niet ik ben pas bij 4

[ZoNyMouS]
28 april 2006, 16:35
als je in Candidate for goddes achterin kijkt (bij het begin dus)
staat daar 1/5, 2/5, 3/5, 4/5, 5/5
dat betekend er zijn maar 5 delen en er komen er geen meer

mischien komt er wel een vervolg serie dat weet ik niet ik ben pas bij 4
Als het goed is gaat er nog een vervolg op komen, atans laten we het hopen het zou jammer zijn als het niet zo was maar ik denk wel dat er vervolg in komt want anders heeft de manga ook raar einde.

Juny
03 mei 2006, 09:02
Momenteel staan Othello volume 2, Pita-Ten volume 2 en MINK volume 3 even bovenaan m'n lijstje. xxxHOLiC 7 heb ik net besteld (pre-ordered) :)

~Yadora~
03 mei 2006, 13:49
Fruits basket 1-2 (En de rest ook, als ik die leuk vind, natu.)
Loveless 1

Ishe
03 mei 2006, 14:05
Loveless 1

Die staat ook al tijden lang bij mij in de planning. <3

En ik ben van plan X/1999 zo snel mogelijk af te maken. xD

- Loveless 1
- X/1999 12 t/m 18
- Tsubasa Chronicle 9

Brooddoos
03 mei 2006, 21:27
shaman king 1 (ik wacht op uitslag van 2 wedstrijden om hem te winnen, anders koop ik hem).
random walk 1 (ik heb zin in een yoshizumi en deze is lekker kort dus... ^^)

Youma
07 mei 2006, 20:02
ik ben nu nog bezig met gunslinger girl, scrapped princess, chrono crusade, full metal panic (alleen 9 nog)

maar ik wil heeeeeel graag aan +anima beginnen !:D